Klädinköp & Nelly-problem

 
Några Spanieninköp;
Linne (2 bilder); 12,55  ;Bershka, min favoritbutik of all time.
Shorts; 12,55 ;Bershka, Y U NO IN SWEDEN?!
Kjol; 10 € ;Mysteryguitarshop /troll. ehehe. Nejmen, ingen aning. I'll look it up.
 
Men när det kommer till kläder ligger jag definitivt inte på latsidan. Däremot blev jag ganska ordentligt irriterad på nelly.com för någon månad sen när avslutningsklänningarna jag beställt inte kom i tid. Det är onlineinköp som gör livet surt för tonårstjejer. Hmpf. Hittils har en utav tre saker kommit, och klänningen saknar en knapp. Fy skäms nelly, ni borde få kol i julklapp. Någon med liknande problem? 
 
Min jakt på skor fortsätter dock, då skosystemet är helt badhhgfhgjasbhda i Spanien eftersom att man måste köa för att få skon i sin storlek. Så ni kan väl föreställa er. Ett ändlöst köande och inte så mycket köpande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0