Semesterdagar & EM

 
 
 

 
För mig blev det inga tidsinställda inlägg på min underbara semester i Spanien. Varför kan man fråga sig? Ja, Simpla svar som "Jag var för lat", "De försvann" eller "Jag blev kidnappad av MI6 som i sin tur tvingade mig att inte göra några" är alla rimliga. Och tyvärr kommer vi aldrig få reda på det rätta, trots att jag personligen tippar på det sistnämnda.

Har det sjukt mycket awesome här. Och ingen turbulens på flygplanslandingen heller, vilket gjorde landningen förvånansvärt...rolig. Här i Spanien har vi haft siesta toda la semana kan man säga. Med underbara kvällar som inkluderat sova under bar himmel och bli myggbiten. Bara för att jag älskar att bli myggbiten <3 Nackdelen med att vistas i Spanien är fuktigheten, då det känns som man har ett par supermegaskinny jeans på sig hela tiden.
 
Klara, om du läser det här, var du på fel plats i Europa när Spanien vann, men ät din pasta du :3
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fina du ^^ saknar dig, kul att se hur ni har det! Kram !:)

Svar: Saknar dig också och hoppas du trivs på lilla Öland! :3 Kramar och pussar!
Amanda

2012-07-07 @ 20:13:48
URL: http://feliciaasj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0