Stockholmsdagar i regnet

 
Imorgon blir det avresa till Stockholm i några dagar och camping i Globen. Typ. Nejmen, Quality Globe Hotel, nu när de äntligen fixat tunnelbanan så att den går ända till Globen. Bara för att min familj (inte jag. Vad är detta för anklagelser?! eheh.) inte orkar gå en halvkilometer från tunnelbanstationen vid Gullmarsplan till hotellet vid Globen.
Alla affärer,butiker eller restauranger i Globen city heter någonting med Globen, me no kid. Eller ja, typ alla. Men när det finns Mcdonalds Globen, Thai Globen, Gym Globen och ICA Globen börjar man ju undra en aning.
 
Allsången blir det också. Bara för att jag har en hemlig crush på Björn Ranelid. <3 Tänder på solbränna. mums. Eller inte. Nejmen, Miss Li och Markus Krunegård sitter inte fel, trots att årets sämsta schlagergubbe råkar finnas med i arrangemanget. Men om det regnar så stannar jag hellre i terrariet tack. Eller nej, jag tar tillbaka det där. Spindlar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0