Dåliga filmuppföljare & Loki - hopp

Helt orelaterad bild på mig och Disa i Altea.
 
Åh. Jag älskar filmuppföljare, när de blir hyfsat bra alltså. :3
Finns dock en oroväckande lång lista på olika filmer som det gjort en uppföljare till enbart för att den första filmen drog in mycket pengar på box office. 
Och av någon anledning har dåliga uppföljare en tendens till att ha äckligt catchy namn.
Som I still know what you did last summer och Alvin and the chipmunks - the squeakquel.
Vad tänkte man med när Bilar 2 gjordes egentligen? Med fötterna förmödligen. 
 
Men jag hoppas starkt på fantastiska Marvel Studios kommande filmuppföljare. Eftersom att det finns 423894323 olika serietidningar att bygga filmhandlingar på slutar det i alla fall inte med någon sopig handling om toaletter och tandborstar. :3
 
Hoppas dock starkt på att karaktären Loki får en helt egen film. <3 The god of mischief borde ha en egen film. Speciellt när Tom Hiddelston porträtterar honom. mums. Så kan jag sitta där och fangirlskrika så att mina övriga biosalongsinvånare ger mig onda ögat och klår upp mig efteråt. :3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0