Mot värmen och vidare!

 
Jag vet vad flygplansläge är, och eftersom att föräldrarna inte låter mig ta med datorn är detta som man kanske kunde ana ett tidsinställt inlägg. Kände mig smått tvungen, eftersom att vi alla vet att om man bloggar får man allt anstränga sig 2 minuter åt några inlägg varje dag - oavsett om det är någon som läser det eller ej. That's life. 
 
Förmodligen så sitter jag just nu på ett Ryan air plan och lyssnar på Clocks av underbara Coldplay medan vi svävar bort från Skavsta Flygplats. Uppriktigt sagt är jag ganska livrädd, inte för att flyga, själva flygplansfenometet är helt sjukt coolt. Men landningen. Usch. Locket i öronen gör ont som utav bara helvete. >.< Aja, får gråta på Disas axel om inte annat. Grejen med smärta är ju att man inte tänker på att det är tillfälligt, bara att det gör ont just då. Suck, människor. Y U NO REASONABLE?!
 
Deséame suerto, amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0